Úvodem
Pavel Eisner: Chrám i tvrz
Selma Lagerlöfová: Posvátný kámen a posvátný hrob
(úryvek z románu ‘Jerusalém’)
Jan Dostal: Život s duchem jazyka
aneb Proč eurytmie podporuje dorozumění mezi národy
Christian Morgenstern: Mému příteli – průvodci
(a šest dalších básní v překladu Jana Dostala, poprvé uveřejněných tiskem)
Jiří Švec: Zuby (další z autorových pronikavých pozorování jazykových fenoménů)
Henning Kullak-Ublick: Co je waldorfská pedagogika? (2. část: Nástroje svobody aneb Aby rybky neutekly)
Henning Köhler: Škola po škole (další z řady aktuálních komentářů)
Johanna Büttner: Martina (pozoruhodný text studentky jedné německé Waldorfské školy)
Rudolf Steiner: Umělec výchovy. Biografický portrét Jeana Paula
Goetheanismus, myšlený Goethem (4. část)
Albert Schmelzer: Dějiny jako symbol
Valentin Wember: K čemu je dobrá výuka kultury?
Pedagogické inspirace
Slavomír Lichvár: Popoluška (pentatonická kolohra z praxe Waldorfské školy v Bratislavě)
Moniek Terlouw (a další): Dítě jako otázka (2. část): Marek
Z mateřských škol
Pro učitele je umění nejdůležitější! (rozhovor s W.Saβmannshausenem)
Ze světa
Gabriela Krebs: Jezdectví ve waldorfské škole: pedagogické setkání s koněm jako kulturním partnerem
Seriály
Werner Perrey: Člověk a hvězdy (17. díl: souhvězdí Pastýře; souhvězdí Vozky)