Úvodem
Henning Kullak-Ublick: Smysl živého vyprávění
aneb Byl jednou jeden … – a je i dnes (Co je waldorfská pedagogika? – 4. část)
Anežka Janátová: Syn Světla. Václav – kněz a král
Zdeněk Váňa: Myšlení srdcem – impuls michaelské doby
Bernd Kettel: Obrazy, jež sytí duši
Sigmund Baldszun: Osobní setkání s T
Ludger Helming-Jacoby: Proč takzvané 3D-obrazy ohrožují lidské já?
Rudolf Steiner: Pohádky ve světle duchovního bádání
Christian Morgenstern: Básně
(celkem osm básní v překladu Milana M. Horáka, vesměs poprvé uveřejněných tiskem)
Z mateřských škol
Zlaté kapradí a Michaelský čas – zářijová imaginace
Pedagogické inspirace
Tomáš Zuzák: Biblická dějeprava ve 3. třídě – Mise hebrejského národa (2.část: Mojžíš, Job a Eliáš – připravovatelé impulzu individuality)
Moniek Terlouw (a další): Dítě jako otázka (4. část): Šimon
Radka Konířová: Sedmáci vypluli a objevili svět
aneb Epocha zámořských plaveb v 7. třídě
Slavomír Lichvár: Dve divadielka pre waldorfských druhákov – 1. časť: Košiel’ka pre Krista (Vianočná hra)
Stalo se ve školách
Christof Wiechert: O povolání učitele a biografii (přednáška 2.)
Dušan Pleštil: Jak se nám daří uskutečňovat osmiletý koncept třídního učitele?
Hana Dynková: Waldorfská škola v Brně: ‚Original play‘ láká
Marek Kropáč: Tvořivá řeč pomáhá dětem
Ze světa
Henning Kullak-Ublick: Jak člověka posílíme, nikoliv oslabíme?
Ricarda Kindt, Tomáš Zdražil: Situace třídního učitele na waldorfské škole v mezinárodním srovnání
Žákovské a studentské práce
Adéla Konířová, Jakub Hrdoun: O tajemství lidského těla
aneb Po epoše biologie v 8.třídě
Seriály
Werner Perrey: Člověk a hvězdy (19. díl: Souhvězdí Persea; Souhvězdí Andromedy)
Studánka
Rozhovor s Cornelisem Boogerdem – o životní pouti Holanďana, jenž po čtvrt století pomáhá budovat waldorfskou pedagogiku v Česku a na Slovensku