Úvodem
Henning Kullak-Ublick: Žádná nostalgie, ale od zkušenosti k poznání (7. pokračování cyklu ‘Co je waldorfská pedagogika?’)
Tomáš Boněk: Jan Hus a jeho život pro Pravdu
Nana Göbel: Člověk může pro svět něco udělat (rozhovor)
Jana Stránská: Kvalita ve vzdělávání nebo PISA-civilizace?
Rudolf Steiner: Psychosofie (2. přednáška)
Nora Vockerodt: Zázrak řeči – umění mluvy aneb Slyšet sám sebe!
Jiří Švec: Hlasivky
Miroslava Heribanová: Tajomstvo chirofonetiky: Reč ako spolutvorca
zdravia
Pedagogické inspirace
Radka Konířová: Temperamenty v epoše českého jazyka v 8. třídě (část II.)
Jana Gažiová: Sedmero krkavců
Stalo se ve školách
Kde jsou hranice úřední zvůle? (k Waldorfskému lyceu v Českých Budějovicích) – dopisy rodičů a žáků ministrovi školství
Tomáš Feřtek: Hlava, ruce, srdce aneb Čtyři roky na waldorfském lyceu
Iveta Machutová: V Příbrami vzplál olympijský oheň
Dušan Pleštil: Založení Akademie waldorfské pedagogiky
Ze světa
Tomáš Zdražil: Živé stopy Stefana Lebera v Česku (vzpomínka na významnou osobnost světového waldorfského hnutí)
Seriály
Werner Perrey: Člověk a hvězdy (22. díl: Souhvězdí Lyry; Souhvězdí Delfína; Souhvězdí Labutě)
a mnoho dalšího na 76 stranách…