3/2016 Jsou nám cizí jazyky cizí?

Úvodem
Řeč je chléb, jenž nás vyživuje

Radka Konířová: Pipi jde do školy (divadélko pro 4. třídu)

Kateřina Kozlová: „Ako sa máš?“ – „Kosa nemám!“

Učitel svou láskou k jazyku dítě nadchne a vede k vnitřní pohyblivosti a motivaci (rozhovor s Kateřinou Kozlovou)

Kateřina Dvořáková: Výuka cizích jazyků v pojetí waldorfské pedagogiky pohledem jejích absolventů

Jiří Švec: Ledvina

Stalo se ve školách

Martin Cvrček: Bothmerova gymnastika zapouští v Čechách kořeny aneb Jaký byl letní kemp v Poličce

Helena Hanousková: 25 let waldorfské pedagogiky v Ostravě

Ľubica Havelková: Tvořivý přístup k realizaci nové budovy školy v Olomouci

Pedagogické inspirace

Kateřina Dvořáková a další: Praktické ukázky a osvědčené činnosti ve výuce cizích jazyků (část 1.)

Marek Kropáč: Jiný člověk ti řekne svůj názor, ale kůň ti sdělí skutečnost

Představujeme iniciativy

Petra Veselá, Peter Guttenhöfer: „Pedagogika činorodého života“ se rodí pod Karlštejnem

Ze světa

Henning Kullak-Ublick: V roce 2019 bude celosvětové waldorfské hnutí slavit 100 let od založení první Waldorfské školy

Seriál

Rudolf Kutzli: Kreslení forem – živoucí rozvíjení tvořivých sil člověka (4.sešit)

a mnoho dalšího na 86 stranách…