Andre Bartoniczek: Šlehačka na dortu nebo živoucí základ?
Rudolf Steiner: Křesťanství začalo jako náboženství
Henning Köhler: Tvořme smělé plány
aneb Ústavy nuceného poučování musejí být vpravdě nahrazeny
Corinna Gleide: Éterné tělo – lidský orgán pro vztahy
Stefan Schmidt-Troschke: Fyzické tělo – vtisknutá forma, která se živě vyvíjí
Angelika Storch: Z eurytmie se maturuje v Praze
Světlana Kloučková: Umění jako cesta sebevýchovy a cesta setkání s Kristem
Jiří Švec: Mysl
Stalo se ve školách
Osvojujeme si vnitřní pohyb (rozhovor s Martinem Bakerem o kořenech Bothmerovy gymnastiky)
Tomáš Zuzák: Sport ve waldorfské pedagogice
Eliška Houserová: Dva dny ve znamení přátelské nálady a Duhového divadla
Pedagogické inspirace
Kateřina Kozlová, Julie Šťastná: Praktické ukázky a osvědčené činnosti ve výuce cizích jazyků (část 2.)
Ze světa
Henning Köhler: Kompetence k mediální abstinenci
aneb Co máte v úmyslu s tou technofilní kašpařinou?
Seriál
Rudolf Kutzli: Kreslení forem – živoucí rozvíjení tvořivých sil člověka (5.sešit)
a mnoho dalšího na 64 stranách…