Henning Köhler: Je škola místem pro hru nebo není?
Rudolf Steiner: Tajemství materialismu
Andrej Szolgay: Humboldtove medze štátnej moci
Heinz Zimmermann: Abychom mluvili a mysleli z podnětů ducha našeho času (část 2.)
Jiří Švec: Chodidla
(další z autorových úvah nad naší tělesností z hlediska tvořivých hlásek)
Stalo se ve školách
Jitka Čápová, Eliška Houserová: Duhové divadlo 2017
Jana Žižkovská: Světelný kořen pěstujeme ve škole
Marek Kropáč: Proč se některé děti chovají ke koním hrubě?
Pedagogické inspirace
Kateřina Kozlová: Praktické ukázky a osvědčené činnosti ve výuce cizích jazyků (část 4.)
Žákovské práce
Radka Konířová: Dvě andělské práce druháčků
Vendula Chromá: Vyjmenované básničky ze čtvrté třídy
Seriál
Rudolf Kutzli: Kreslení forem – živoucí rozvíjení tvořivých sil člověka (8.sešit, 1.díl)
a mnoho dalšího na 68 stranách časopisu.
V příloze pro vychovatele malých dětí, kterou připravuje Asociace waldorfských mateřských škol, najdete na 28 stranách také toto:
Elke Rüpke: Mění se dětství nebo děti?
Johana Passerin: Island (reportáž z tamější Waldorfské MŠ)
Kateřina Krausová: Zpráva z praxe a Tříkrálová hra