Titulní strana obálky:
Malbu ‚Trojice‘ vytvořila Eva Vejražková technikou vrstveného akvarelu.
Úvodem
Henning Kullak-Ublick: Svobodné a veřejné
Radka Konířová: O dvanácti Měsíčkách. Dramatizace pohádky pro 1. třídu
Rudolf Steiner: Nové utváření sociálního organismu (přednáška 3.): Co a jak se má socializovat?
Reihard Loup: Rozhodující není učivo, ale člověk!
Pedagogické umění potřebuje nové a otevřené formy výuky (rozhovor s Henningem Köhlerem)
Michael Birnthaler: Holokracie aneb celostní přístup k vedení společenství lidí
„Láska nevládne, láska tvoří a to je víc.“ (rozhovor s Táňou Fischerovou)
Omraam Mikhaël Aïvanhov: O výchově a vzdělání: Síla vzoru (část 1.)
Rudolf Steiner: Obnovenie pedagogicko-didaktického umenia pomocou duchovnej vedy (prednáška 4.): Pedagóg ako tvorca budúceho obsahu ľudskej duše
Stalo se ve školách
Dušan Pleštil: Prameny waldorfské pedagogiky
Kateřina Kozlová: V svobodné tradici Jana Amose Komenského, Jana Husa a Václava Havla
Martin Cvrček: Mezinárodní letní kemp Bothmerovy gymnastiky poprvé v ČR
Ze středních škol
Tomáš Avramov: Epochové práce ze zeměpisu na Waldorfském lyceu v Českých Budějovicích
Ondřej Ševčík: Zachrání nás? Ideál člověka v duších mladé generace
(z Waldorfského lycea v Praze)
Pedagogické inspirace
Píseň jako cesta do budoucnosti (část 2.): Snídání Panny Marie
Z mateřských škol
Kruh mateřských center – 20 let činnosti pro nejmenší (rozhovor s Cornelisem Boogerdem)
Rodičovské inspirace
Rozhovory s absolventy českých waldorfských škol (2. díl): Ing. Petr Matoušek, DiS.
Ze světa
Veronika Poláčková, Veronika Skaličková: Na počátku stojí člověk. Celosvětová konference k 100. výročí waldorfských škol
Seriál
Rudolf Kutzli: Kreslení forem – živoucí rozvíjení tvořivých sil člověka (11. sešit, díl 2.)
a mnoho dalšího na 90 stranách časopisu.