1/2022 Smíme stavět na jednostranném vzdělávání inteligence?

Titulní strana obálky:
‚Bohyni Vesnu‘ namalovala Laura Menšíková, žákyně 9. třídy ZŠ a SŠ waldorfské,
Praha-Opatov

Úvodem
Frederike Faber: Změňte se! (Studentská výzva waldorfským školám)

Anton Pavlovič Čechov: Student

Rudolf Steiner: Výchova a vzdělávání jako sociální otázka (5. přednáška)

Yehuda Tagar: Kroky ku civilizácii empatie – Nová psychológia

Mira Tagar: Postoje učiteľa – Pozorovanie dieťaťa – Empatia

Renata Bühring: Waldorfská malotřídka v Seewalde

Stalo se ve školách

Když učiteli dojdou síly (Rozhovor s Lucií Vaishali Vaculíkovou)

Lucie V. Vaculíková: Hledá se waldorfský učitel (satirická črta)

Pedagogické inspirace

Daniela Votavová: Malování s „našimi dětmi“

Lucie V. Vaculíková: Slovní hodnocení na waldorfské škole

Ze středních škol

Lenka Rosková, Štěpán Schánělec: Zrodil se nový básník?

Kateřina Kozlová: Epocha německého jazyka na Waldorfském lyceu

Ze světa

Výzva Mezinárodní konference pro waldorfskou pedagogiku Rudolfa Steinera (Haagského kruhu)

Seriál

Rudolf Steiner: Obnovenie pedagogicko-didaktického umenia pomocou duchovnej vedy (prednáška 13.)

a mnoho dalšího na 70 stranách časopisu.