1/2025 – JAKÉ JSOU DNEŠNÍ DĚTI?

TÉMA: JAKÉ JSOU DNEŠNÍ DĚTI?
T. Zdražil: Waldorfská pedagogika pro Československo.
J. Radová: Jsem tu dobře?
H. Koteen-Soulé: Pozor na pozornost!
K. Poláčková: Co znamená být asistentkou nebo asistentem?
Rozhovor s Naďou Štuksovou

PEDAGOGICKÉ INSPIRACE
J. Slavík: Divadelní hra o životě svatého Kryštofa
L. Tomášková: Posvátný plamen
Kolegium učitelů WMŠ Brno, P. Sobolová: Narozeninový příběh v mateřské škole

STALO SE
S. Lichvár: Vžívať sa do dieťaťa

MOZAIKA
R. Konířová: Lesves
R. Konířová: Komunitní škola jako koncept pro budoucnost
Rozhovor s Ivanem Semeckým, ředitelem školy Lesves, s. r. o
A. Vangelova: Sociální podnik Jasan a společenství na jižní Moravě
P. Šimek: Omezení působnosti státu ve vzdělávání
P. Bednář: Masky zvěrokruhu a projekt Karma Drama. Rozhovor s Mikem Chasem
V. Trnka: Zajít si k prameni

ANTHROPOSOFIE
R. Steiner: Dnes musí člověk bojovat o to, co je duchovní
S. Leber: Komentáře k Všeobecné nauce o člověku (přednáška 1., část 10.)

Obálka: Konrad Witz / Svatý Kryštof (Wikimedia Commons)